Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Extreme Performance
K. Světlé 540/6
37004 České Budějovice
tel: +420 603 103 420, +420 736 763 359
napište nám
IC: 76382621
DIC: CZ8401191403

NOVINKY

arr3Cebia - SUMMARY 2/2018Pod tímto odkazem naleznete mnoho užitečných informací před tím, než se rozhodnete koupit ojeté... arr3Nařízení Komise EU č. 461/2010Oprava vozidel se zachováním záruky výrobce Autoservisy sítě Q-SERVICE splňují všechny podmínky,... arr3Reklamní agentura - Extreme PrintNyní máte jedinečnou možnost k nám zajít nejen ohledně servisu Vašeho auta, motorky či dodávky, ale... arr3Nově u nás můžete platit kartouPřijímáme platby kartou   ... arr3PICK - UP SERVISVíce o této nové službě pro Vás se dozvíte v sekci našich služeb.    Budeme se těšit, že oslovíte... arr3Parkovné autonehody/poškozeníNově u nás můžete využít placené parkoviště, které je uzamčené přes noc a hlídané cena 100 Kč/den...

 

 

PARTNEŘI:
 

 

SMLUVNÍ PARTNER POJIŠŤOVNY:


SLUŽBY » Reference » BMW E24 635 CSi

Uplynul nějaký ten čas a je na mě dát sem nějaké nové foto. Tak prozatím vám představím nového pacienta. Je to stařičké BMW E24 635CSi. Dostalo se k nám od našeho velmi váženého zákazníka. V první fázi oprav se budeme zaobírat opravou a oživením motoru. V dalších fázi by měla následovat úprava a výměna diferenciálu. Prozatím pár ilustračních fotek z doby kdy jsme ho přivezli k nám. Po dokončení opravy budou uveřejněny další fotky.

 

- tak a je to za námi. Nejdřív několik málo fotek jak se motor odstrojoval a zjistilo se co mu vlastně je. Už z prvních několika fotek je vidět v čem spočíval problém motoru. Náš názor je takový, že v důsledku špatného oleje (podcenění výměny) došlo k značnému znečištění motoru. Následkem toho se ucpala "sprchovací" lištička vačky nad 1 válcem motoru. Následkem toho došlo k většímu tepelnému a mechanickému namáhání "koníků" na 1 válci. Následek je viditelná destrukce "koníku" a stejně tak třecích ploch vačky. Motor se "potkal" na prvním válci.

- po odstrojení motoru následovalo zdlouhavé shánění všech potřebných dílů pro opravu. Provedla se kompletní repase hlavy, vyčištění motoru, přetěsnění. Vyměnily se komplet rozvody. Samozřejmě se dala jiná vačka, jiné ventily. Použily se dvojité ventilové pružiny z jiného modelu.Nová vodné pumpa. Atd...

- tež se nechal opravit a převážit kardanový hřídel poté co jsme zjistili, že je špatně vyvážený po předchozí úpravě. Použilo se jiné středové uložení hřídele. Ale to ažpříště. Uvidíme jak dopadne vyvážení a následná test na autě. (proč se řeší kardanový hřídel- auto je předělávka původem z automatu)

A takhle nás potom opouštěla :-)